21 decembrie 2008

Festivitatea de premiere 2008 CHEIA

S-a mai terminat un campionat...A fost un an frumos...plin de concursuri frumoase...cu bune si rele....
Marii castigatori au fost de data asta cei de la Caraiman Campina, pe locul doi instalandu-se cei de la Floare de colt Brasov, iar locul III l-am ocupat noi...Carpatia, campionii de anul trecut... :-)
Festivitatea a avut loc la Cheia, in Hotelul cu acelas nume.
Intampinarea ne-a facut-o Puiu, Dana si cu Baronu'...cu palinca, slana si paine...iammmmi....cu greu l-am desprins pe Andutu de langa slana... :-)) era buna rau...Reusind sa trecem de slana, am intrat in restaurant si am dat peste prieteni dragi...deja gasca era marisoara....dar mai urmau sa apara in decursul serii si restul...
Seara de vineri a inceput cu vin(vinovatul principal fiind Remus,care ne tot alimenta cu vin bun adus de la el de la Focsani...asa ca multumim Remus...bun vin) pastrama...colinde...cantece de munte...si dans...dans...o seara minunata, in care toata lumea s-a simtit bine...sau cel putin asa am simtit eu si am vazut...
Sambata a inceput cu sedinta anuala, la care au luat parte presedintii sau cate un reprezentant de club...sedinta in care se pun la cale concursurile si activitatile pt anul ce urneaza...sper sa avem concursuri frumoase...in locati cat mai spectaculoase...si fara probleme...asa ca mult succes tuturor celor care vor organiza concursuri...
Apoi o mica plimbare prin Cheia....
Iar seara, incepand cu ora ora 8:30 a avut loc festiviatea de premiere...iar apoi petrecerea...revelionul anticipat al cluburilor...
Petrecerea a inceput cu cateva colinde si cantecele...interpretate de Titush si Iulia..iar apoi a inceput dansul....si voia buna....
Dar sa las pozele sa va arate cat de mult ne-am distrat....a fost un weekend reusit...si minunat... :-)



masa CARPATIA ...frumosi ca de fiecare data... :-D
masa Caraiman
locul III general...felicitari CARPATIA
locul I CARAIMAN...felicitari

campionii 2008 CARAIMAN CAMPINA...
sa-nceapa distractia...


masa floricelelor si cate un monom din loc in loc...



disco party....Andutu, Iepurika,Cornelia si Dosena...

un pupic mic pt Struli...










heheehheee...ce bine-ti e struli...intre doua fete asa frumoase...
in sfarsit ii iese si lui Shac capul intr-o poza... :-)))


sa ne indulcim un pic...dupa atata dans...

Jenica si Alinuta...dragalasi foc...
Remus la un dans cu, cumnatica..




oau....Struli....o freza noua ?!... :-)))

Niciun comentariu: