20 mai 2008

Concurs FRTS Cheile Rasnoavei-Masivul Postavaru

A treia etapa de campionat a avut loc in Cheile Rasnoavei, concursul a fost organizat de Clubul CPNT Brasov.

Am ajuns cu bine in tabara, dupa un drum anevoios...Saracuta masinuta a fost putin zruncinata... Andutu strangea din dinti la fiecare groapa... :-)

Vineri seara l-am sarbatorit pe Marius...cu tort si multa bautura....

Focul de tabara a lipsit....era mai mult jar....asa ca pt.amatorii de gratare era numai bun :-)
Sambata dimineata am inceput ziua in forta, cu testele...la care zic ca ne-am descurcat binisor, se putea si mai bine...dar noroc cu Eliza ca i-a umilit pe toti la testul de flora... :-))) Bravo Eliza!!!!
Apoi a urmat traseul de regularitate...care a fost mai mult un cros montatn, timpi foarte stransi, dar sus am avut parte de o priveliste superba, care a meritat tot efortul...Am reusit sa o pierdem si pe Pati (catelul Magdei si al lui Sorin) , noroc cu Puiu care a recuperat-o....(ne-o luam cu totii de la Magda... :-D ). Ajunsi in tabara, dupa o coborare interminabila.... :-( ne-am pus la masa.... Am avut si oaspeti sambata "Nic cu Lore"


Apoi am inceput repetitile pt cultural......Am reusit sa ne mobilizam cu totii si sa facem un umor cat de cat...("de cacat" ) :-))

Duminica, pe o caldura sufocanta, ne-am luat premiile....mult meritate :-D , ne-am descurcat si de data asta bine....BRAVO CARPATIA!...


Reprezentantii CARPATIA la acest concurs, in ordinea dupa tricoruri :-)), au fost: Garcea, Marius, Madi, Eliza, Iepurika (subsemnata), Sorin, Pati (catelul lui Sorin si al Magdei), Mariuca, Andrei Ciobi.





Niciun comentariu: